Thursday, January 23, 2014

Penjadualan bayaran gaji bagi penjawat awam

Hehe...disini aku postkan tarikh gaji penjawat awam bagi tahun 2014...memang ramai yang nak tahu kan?lagi2 surirumah macam aku nie...mengalahkan suami aku..aku yang kepo lebih...lalala...memadangkan aku dah post kan jadual gaji,jadi pandai2 koranglah nak uruskan pembelanjaan korang ye agar tidak kering pada tengah bulan...dah kawen nie,baru aku tau betapa susahnya nak buat pembelanjaan bulanan agar tidak tersasar...buat aku teringat kat mama..dulu masa zaman muda2,selalu dengar mama cakap duit tinggal RM20 jew sampai hujung bulan..tapi tengok beli barang dapor banyak..tiap2 mnggu dengar benda yg sama,tetapi ajaibnya ada gak duit..hehe...mama..mama..sekarang baru aku tahu susahnya...setiap sen duit kuar masuk,resit2 sume aku simpan sehingga en.suami memberiku gelaran jawatan baru iaitu "menteri kewangan"...sekian

No comments:

Post a Comment